LKay

生活,要有音乐陪伴,字陪伴,画陪伴,书陪伴,亲人爱人的陪伴。
spira - Chouchou

存档灵魂:

S P I R A
斯 派 拉 的 召 唤


【歌词】


If you are scared to open your eyes,
I'll be your eyes to show you a thousand skies
If you are scared to release yourself,
I'll be your wings to fly you away
如果你恐惧睁开双眼
我将成为你的眼睛,为你描摹
千变万幻的天空
如果你害怕释放自我
我将成为你的翅膀,带你高翔远举。

If you cry alone in the dark,
I'll be your moon with a hundred stars
If you cry, I'll stand by your side
All my doubts and fears came to an end
Whenever you gave the hope to me
如果你黑暗中孤独
我将成为你的月亮,环绕着璀璨星光
如果你无助的哭泣,我会站立你身旁
所有我的疑惑恐惧,也都将不复存在
只要你给予我希望。

Blue
Now you are falling deep into doom
I won't cry
Someday we'll all fade into blue
蓝色的忧郁
现今你坠入无尽深渊
我不会哭泣
待到来日,我们一起融入那片蔚蓝。

Ah
Can you hear me
Can you still hear me say,
I love you.
But now I have to say goodbye to you
With my love
Without you
I will go

你可否听见我呢
你能听见我在说,
我爱你
不过现在,我必须同你道一声再见
但我的爱不会消散
只是没你相随相伴
我要暂时与你别离。

If you are scared to sleep at night,
I'll count sheep for you for 10 years
If you are scared to believe in yourself,
I'll be your light to show your way
如果你黑夜孤枕难眠
我会为你数羊群,十年不停歇
如果你丧失自我信心
我会成为你的光,照亮你的路。

The stars are crying
The skies are falling
Sheep come to me to
remind me of your words
星辰闪烁泪光
天空坠下帷幕
羊群出现面前
提醒我,你许下的誓言。

If you cry on the day we part,
please hold my hand
And I will give you one last kiss
to say goodbye to you
如果你泪洒分离时刻
请你紧紧握住我的手
我会给你深情的一吻
与你珍重道别。

Blue
Now you are falling deep into doom
I won't cry
Someday we'll all fade into blue
蓝色的忧郁
现今你坠入无尽深渊
我不会哭泣
待到来日,我们一起融入那片蔚蓝。

Ah
What you sowed is growing
Inside of my heart
My trembling heart
So I smile in the sunlight
And stand up to grow another
Tiny tiny tree of you

你播下的种子在生长
在我内心的深处
在我颤抖的心中
于是我微笑阳光
起身去种下那一株
小小的想念你的树。

Can you see me
I'm here under the blue sky
See me
I'm sowing the seed
The seed of you and me
你可看见我吗
我就在此,就在蓝天下
快看呀
我正播撒种子
你和我的种子。


评论

热度(11)